خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

صندوق بیمه اجتماعی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خسروی: برای گسترش پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف که از اقشار مولد و در عین حال آسیب‌پذیر هستند در مجلس از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم .
کد خبر: ۹۳۶۲۴۳۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی گفت: یکی از توصیه های امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر این است که به اقشار پایین جامعه رسیدگی شود. بر همین اساس چون این بیمه افراد سطح پایین جامعه را تحت پوشش قرار می دهد، طرح خوبی است. این نوع بیمه باید تبلیغ شود تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی افزود:روستائیان نقش بسزایی در تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور دارند و بایستی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان در مناطق روستایی استان تقویت شود.

خسروی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مجلس در طی دوره های گذشته برای تصویب این طرح و تصویب قوانین در جهت حمایت از روستاییان و توسعه بیمه اجتماعی، افزود: تلاش می‌کنیم برای گسترش پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف که از اقشار مولد و در عین حال آسیب‌پذیر هستند در مجلس از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در راستای توانمندسازی و حفظ سلامت روحی و روانی خانواده های بی بضاعت از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم بهره مندی بیش از 100 هزار خانوار استان از هیچ نوع پوشش بیمه ای هم گفت: طبقه پایین جامعه افرادی هستند زحمات انقلاب روی دوش آنهاست و بیشتر شهدای تقدیم شده از این خاواده ها بوده است، اما اینکه اکنون از هیچ پوشش بیمه ای برخوردار نباشند، شایسته نیست.

وی با بیان اینکه تشکیل صندوق بیمه اجتماعی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد:گفت: نباید منتظر ماند تا مردم برای شناخت صندوق به آن مراجعه کنند، بلکه باید مزایای بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر به طور گسترده از طریق دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها