فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از راه‌های رسیدن به کمال را پیمودن راه شهدا دانست و گفت: پیمودن راه شهدا و بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت را برای رسیدن به کمال یک امر الزامی است
کد خبر: ۹۳۶۲۴۶۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در جلسه قرارگاه راهیان نور در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس یک دانشگاه اخلاق و معرفت شناسی است، اظهار کرد: شهدای ما در عرصه دفاع مقدس نقش‌آفرینی‌های بسیار داشتند که باید برای جوانان بازگو شوند.

وی با تاکید بر نقش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور گفت: کشور امروز بیش از آن روز‌ها نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است، زیرا ایام شیوع ویروس کرونا نیز اقدامات ارزشمند و بزرگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد.

فرمانده سپاه قدس یکی از راه‌های رسیدن به کمال را پیمودن راه شهدا دانست و بیان کرد: پیمودن راه شهدا و بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت را برای رسیدن به کمال یک امر الزامی است

سردار عبدالله پور با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های شهدا دفاع مقدس تصریح کرد: مناطق دفاع مقدس به آب و خاک نیست بلکه به حماسه‌آفرینی شهدا است و در این مناطق انسان‌هایی همواره در راه ارزش‌ها حماسه‌آفرینی کردند و در این مسیر به مقام والای شهادت رسیدند.

وی با اشاره به نقش موثر فضای مجازی در برگزاری اردو‌های راهیان نور بیان کرد: برنامه راهیان نور در سال گذشته و امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار شد و بیش از ۶۰ هزار نفر روزانه به‌صورت زنده، برنامه‌های راهیان نور مجازی گیلان را مشاهده کردند.

به گفته فرمانده سپاه قدس راهیان نور مجازی گیلان در مجموع بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در بستر فضای مجازی، مخاطب و بازدیدکننده داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات