مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده ناحیه سپاه قشم:

هماهنگی‌‌بخش‌فرهنگی‌مناطق‌آزاد‌‌،با‌بسیج‌‌آسیب‌های‌اجتماعی‌راکاهش‌می‌دهد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده سپاه قشم‌گفت: هماهنگی میان بخش های فرهنگی و سازمان منطقه آزاد قشم و نیروهای سپاه و بسیج می تواند به حل بسیاری از آسیب های موجود در سطح جزیره کمک کند.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۶۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قشم،در ابتدای این دیدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره قدردانی کرد.
سرهنگ حجت امیری کیا ادامه داد: پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه فعالیت های مقابله با شیوع بیماری کرونا و حمایت از کادر درمان و تجهیز بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در این دوران بی نظیر بوده است.
وی افزود: نیروهای سپاه و بسیج قشم با همراهی و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا و کاهش آسیب های ناشی از این بیماری عملکرد خوب و موفقی داشته اند.
وی گفت:سپاه قشم فعالیت های خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و برقراری امنیت پایدار و مقابله با جرایم سازمان یافته انجام داده است.
سرهنگ امیری کیا اضافه کرد: همچنین در حوزه های سازندگی با راه اندازی گروه های جهادی، بخش ها و نقاط محروم خارج از محدوده شهرستان و جزیره قشم نیز جهت ارائه خدمات و انجام عملیات عمرانی فعالیت می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در پایان گفت: همکاری بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم با این نهاد انقلابی در جهت فرهنگ سازی و مدیریت فضای اجتماعی جزیره قشم نتیجه بخش بوده و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.

بر اساس این گزارش دکتر درویش پور نیز در این دیدار اظهار کرد: نیروهای سپاه پاسداران قشم در زمان های مختلف در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و امنیتی عملکرد بسیار خوب و موفقی داشته اند.
وی ادامه داد: سرافرازی امروز جمهوری اسلامی ایران و وجود امنیت پایدار در منطقه حاصل تلاش تمامی نهادها مربوط به این حوزه است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ویژگی های خاص جزیره در حوزه امنیت و مسائل اجتماعی، افزود: در حوزه امنیت، قشم از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و حفظ این وضعیت به سبب همکاری خوب و سازنده میان بخش های مختلف ایجاد می شود.
درویش پور با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم و سایر نهادها از تلاش ها و همکاری های نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در راستای کنترل و پیشگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی تمامی بحران های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با همراهی و هم اندیشی تمامی دستگاه ها و بخش ها قابل حل بوده و با برنامه ریزی جهت هم افزایی توان نیروهای مختلف می توانیم شاهد اجرای اقدامات خوب و موثری در این شهرستان باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی و جامعه محلی ایجاد و حفظ خواهد شد و با آسیب شناسی خوب و به موقع و حل مشکلات اجتماعی می توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.
درویش پور ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم و بنده به عنوان مدیرعامل این مجموعه مأموریت و وظایفی داریم که باید برای انجام آنها تلاش کنیم؛
وی اضافه کرد: در شرایط امروز و با وجود مشکلات گوناگونی از جمله تحریم ها و شرایط اقتصادی ایجاد شده در اثر شیوع ویروس کرونا بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، همبستگی و وحدت میان بخش های مختلف جهت پیشبرد اهداف و ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم.
گفتنی است، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و برخی از نیروهای این نهاد انقلابی دیدار کرد.

ارسال نظرات