نمایشگاه پایگاه برتر سپاه ناحیه آستارا به دستان مبارک مادر شهید فیض اللهیان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۸۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ بهزاد قنبری امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پایگاه برتر سپاه ناحیه آستارا در جشنواره اسوه اظهار کرد: در راستای برگزاری سومین دوره جشنواره پایگاه‌های اسوه که از تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ به مدت یک هفته بصورت اکران نمایشگاهی در سطح نواحی سپاه قدس گیلان انجام خواهد شد.

در سطح شهرستان آستارا از بین ۶۴ پایگاه برادر و خواهر از بین پایگاه‌های برادر، پایگاه مقاومت بسیج شهید فیض اللهیان حوزه شهید برنجچی شهر لوندویل و از بین خواهران پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) از حوزه فاطمیه شهری به عنوان پایگاه اسوه در ناحیه آستارا معرفی شده و به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به چگونگی انتخاب این دو پایگاه افزود: با توجه به بازرسی‌های بعمل آمده در عرصه‌های ۹ گانه فعالیت بسیج از جمله، سازندگی، محرومیت زدایی، عِلمی، فرهنگی، دفاعی، امنیتی و فضای مجازی و همینطور فعالیت‌ها و اقدامات خلاقانه و ابتکاری، این دو پایگاه شاخص شناخته شده و به مرحله استانی معرفی شدند.

به گزارش بسیج، آیین افتتاح نمایشگاه وستاورد‌های بسیج و اقدامات شاخص  پایگاه شهید فیض اللهیان حوزه شهید برنجچی شهر لوندویل به عنوان پایگاه برتر سپاه ناحیه آستارا با دستان مبارک مادر شهید فیض اللهیان انجام گرفت.
در پایان مراسم و با همراهی فرمانده سپاه ناحیه آستارا و فرماندهی انتظامی شهرستان دوز دوم واکسن کرونای مادر شهید فیض اللهیان در محل پایگاه تزریق شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات