پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران به پهلوان جویباری جهان؛
ساری-منش پهلوانی و قهرمانی اسطوره کشتی جهان حسن یزدانی در میادین ورزشی و زندگی اجتماعی بیانگر فرهنگ ناب پهلوانان پرافتخار ایران زمین است که به واسطه همین منش در تاریخ ماندگار و قهرمان پرور شده اند.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۸۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
منش پهلواني يزداني یک فرهنگ متعالي از اخلاق و قهرماني برای فتح میادین ورزشی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج استان مازندران درپی کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توسط حسن یزدانی پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
کسب مدال ارزشمند نقره وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط جهان پهلوان حسن یزدانی را به این قهرمانی نامی جهان، خانواده محترم و مردم پهلوان پرور مازندران و همچنین ملت همیشه پیروز ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

تلاش‌های از پای جان و مبارزه‌های غیرتمندانه ورزشکاران ایرانی در بزرگ‌ترین میدان ورزشی جهان برای اهتزاز پرچم مقدس ایران و شادی ملت عزیزمان نشان از اعتقاد راسخ به آرمان‌های جاویدان انقلاب و باور به اندیشه عزت بخش "ما می‌توانیم" است که پهلوان نامی و محبوب کشتی جهان حسن یزدانی پیشرو و الگوی بارز این غیرت و باورهاست.

منش پهلوانی و قهرمانی اسطوره کشتی جهان حسن یزدانی در میادین ورزشی و زندگی اجتماعی بیانگر فرهنگ ناب پهلوانان پرافتخار ایران زمین است که به واسطه همین منش در تاریخ ماندگار و قهرمان پرور شده اند.

رسم پهلوانی دلاور بزرگ مازندرانی یک فرهنگ متعالی ورزشی است که بی شک با الگوی از آن ترویج نیکی‌ها و روحیات پهلوانی، چون فروتنی و مردم داری را به عنوان مهمترین اهداف رشته‌های ورزشی در سطح جامعه و نیز فتح میادین و سکو‌های بزرگ را توسط ورزشکاران ایرانی به مانند آینده روشن پیشروی یزدانی شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها