ویژه برنامه دورهمی کودکان 4 تا 12 با هدف تقویت روحیه مسجد محوری به همت پایگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۹۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نخستین ویژه برنامه دورهمی کودکان 4 تا 12 ساله به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور پرشور کودکان برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در حاشیه این برنامه شاد و جذاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دورهمی کودکانه ویژه دختران بسیجی به عنوان نخستین حلقات نونهالان و نوجوانان پایگاه به منظور جذب آن ها به سمت پایگاه و فعالیت های بسیج برگزار شد.

وی افزود: این برنامه ها ویژه حلقات شهیده زهرا حسینی، شهیده راضیه کشاورز و شهیده سیده طاهره هاشمی بود.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: از سویی این برنامه ویژه پسران با محوریت طرح مسجد محوری برپا شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده این برنامه ها ادامه دار بوده و آن ها ساعاتی را در مسجد به بازی وسرگرمی می پردازند.

اسیری عنوان کرد: در این راستا در نظر داریم زمینه تشویق و ترغیب نونهالان و نوجوانان دختر و پسر را جهت حضور در مسجد، فعالیت های حول مسجد و برنامه های مذهبی فراهم و خانواده های نیازمند را شناسایی و زمینه کمک به آن ها را فراهم نماییم.

وی بیان داشت در این نخستین دورهمی ویژه برنامه هایی چون ایستگاه نقاشی، ایستگاه قصه و داستان، مسابقه، سرود، شعرخوانی، کتابخوانی و مهارت های زندگی در قالب بازی وسرگرمی برای کودکان اجرا شد.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: همچنین در بین بازی نکات اخلاقی دینی، حدیث از امامان، رفتار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مناسبت های مذهبی توسط سرگروه ها و مربیان حلقات صالحین به صورت کوتاه و مختصر بیان شد.

اسیری در خاتمه گفت: البته این برنامه ها به صورت مداوم ادامه خواهد داشت و با انجام طرح استعدایابی کودکان در دوره های بعد جوایزی نیز به آن ها اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها