خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آسیه (س) گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۰۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه هم اندیشی اعضای شورا و فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) در خصوص عملکرد واحدها و ارائه برنامه های پیشنهادی ماه محرم برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برنامه ریزی و آماده سازی و پایگاه بسیج آسیه (س) برای ماه محرم ۱۴۰۰، سیاه پوش کردن پایگاه، برگزاری مراسم عزاداری مخصوص کودکان، روضه خوانی روزانه و لیست ثبت نام افراد بانی جهت برگزاری روضه ها و اطعام امام حسین (ع) گفتگو شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه آسیه (س) با اشاره به نزدیکی ایام عزادرای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و لزوم بهره مندی عموم مردم و به ویژه بسیجیان ولایت مدار از فیوضات این ماه مکتب ساز، گفت: وجود هیئت عزادرای در پایگاه های بسیج و اشک بر مصائب آل الله یکی از عوامل مهم و کلیدی فعالیت های موفقیت آمیز پایگاه ها است. در همین راستا راهبرد مسجد محوری اساسی ترین سیاست ما در بسیج است.

وی افزود: برگزاری مراسم سوگواری در ماه محرم، یک عزاداری عادی نیست و با زندگی فردی و اجتماعی مردم آمیخته است. کارکردهای عاشورا علاوه برآن که در ایجاد پایداری و روحیه حماسه و جوانمردی و شهادت طلبی، همواره نقش آفرین است، وحدت و انسجام را در بین اعضای جامعه مستحکم می کند.

فرمانده پایگاه آسیه (س) تصریح کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.

در خاتمه در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه ها، هریک از اعضا به بیان نظرات و برنامه های پیشنهادی خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها