خبرهای داغ:
شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: یکی از شرافتمندانه‌ترین خدمت ها، خدمت در سنگر نماز جمعه است که ارتباط با خداوند و اتصال با، ولی خدا و ارتباط مردم را با هم توامان دارد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۲۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
یکی از شرافتمندانه‌ترین خدمت ها، خدمت در سنگر نماز جمعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، در آیین تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: یکی از شرافتمندانه‌ترین خدمت ها، خدمت در سنگر نماز جمعه است که ارتباط با خداوند و اتصال با، ولی خدا و ارتباط مردم را با هم توامان دارد.
وی با بیان اینکه، یکی از مصادیق خدمت صادقانه در سنگر امام جمعه، حضرت آیت الله شاهچراغی هستند، گفت: زُهد، پاکی و سلامت نفس ایشان، عزیزی که مورد اعتماد امامین انقلاب و اعتماد مردم در مجلس خبرگان رهبری در دو دوره هستند، می‌تواند الگوی ما و جوانان ما بوده و سرمایه ما در استان است.
امام جمعه شاهرود افزود: سلوک، اخلاق، محبت و دعوت به وحدت حضرت آیت الله شاهچراغی، یادگار‌های ماندگار است.
وی تصریح کرد: از طرف خودم و به نیابت ائمه جمعه استان، به ایشان خسته نباشید گفته و برایشان آرزوی عزت، سلامتی و توفیق داشته و ایشان را همچنان بزرگ استان می‌دانیم و از وجودشان بهره‌مند خواهیم شد.
امینی تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نیز که سِبقه ارزشی، جهادی، حوزوی و مدیریتی دارند مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند و به ایشان‌خیر مقدم گفته و انشالله در آینده همراه ایشان خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها