سازمان بسیج رسانه استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۳۶۳۱۳۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سازمان بسیج رسانه استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد


روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید آفرینی را افراشته اند.
ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه ،هفدهم مردادماه سالروزشهادت خبرنگار شهید (محمود صارمی )روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه راکه روز احترام به حقوق مردم در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را گرامی میداریم بدون تردید خبرنگاران عزیز در بحران بیماری مسری کرونا نیز وظیفه خطیر خود را به نحو احسن انجام داده تا جایی که شاهد از دست دادن عزیزان اصحاب رسانه نیز بوده ایم.
سازمان بسیج رسانه سپاه ثارا... استان کرمان ضمن دعوت از تمامی اصحاب رسانه در شناساندن بیشتر (مکتب حاج قاسم) به مردم، تلاش و کوشش شبانه روزی اصحاب رسانه در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه را ارج می‌نهد ، بدون تردید دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

ارسال نظرات