خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در بازدید از نمایندگی‌های دفاتر رسانه‌ها در استان قم گفت: رسانه‌ها زبان گویای مردم و پل ارتباطی آنها با مسئولین هستند.
کد خبر: ۹۳۶۳۹۶۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،طی اقدامی مشترک و در ادامه دید و بازدید‌ها از دفاتر رسانه‌های استان؛ حسینی نوده مدیر روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب به همراه محرابی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ همتی مدیر خانه مطبوعات استان و یوسف پور رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات از دفاتر نمایندگی روزنامه‌های خراسان؛ جام‌جم؛ سایه و‌خبرگزاری و پایگاه‌های خبری موج؛ قم نا؛ ۵۹۸؛ تابناک و ... در استان قم به مناسبت روز خبرنگار بازدید به عمل آوردند.


در این بازدید‌ها سید حسن حسینی نوده؛ مدیر روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و عرض تبریک به رسانه‌ها به مناسبت روز خبرنگار؛ از خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی یاد کرد.
 
وی با اشاره به سختی کار خبرنگاران؛ از خبرنگاران استان قم به عنوان پرکاربردترین خبرنگاران کشور یاد نمود که قم را از سایر استان‌ها متمایز کرده است.

حسینی نوده در ادامه گفت: نزدیکی قم به پایتخت؛ وجود مراجع عظام تقلید؛ تمرکز اماکن متبرکه و مراکز حوزه‌های علمیه در قم و همچنین رفت و آمد مسئولین کشوری به این استان ،موضوعاتی است حائز اهمیت که وظیفه و مسئولیت خبرنگاران را در این استان دو چندان نموده است.
 
وی در پایان  با تقدیم هدایایی از طرف سپاه استان قم ،از زحمات همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.
 
 
رسانه‌ها پل ارتباطی مردم با مسئولین هستند
انتهای پیام/
ارسال نظرات