نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از گشایش اعتبار ال سی برای تکمیل کردن پروژه پتروشیمی شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۲۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهزاد علیزاده در آیین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران از گشایش اعتبارات ال سی برای پتروشیمی خبر داد و گفت: این کار باعث شد پیمانکاران اصلی پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: بحث انتقال خوراک پتروشیمی دهلران به جاهای دیگر بعضی مواقع مطرح بود که به شدت مخالفت کردیم و اجازه این کار را نمی دهیم و از وزارت نفت خواستاریم این پروژه را تثبیت کند.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: صندوق بازنشستگی و شرکت های سرمایه گذاری تلاش کنند تا فاصله بهره برداری ان جی ال و پتروشیمی به حداقل برسد

علیزاده با اشاره به راه اندازی فرمانداری ویژه در دهلران اضافه کرد: فرمانداری ویژه یکی از مطالبات جدی و قدیمی مردم شهرستان دهلران است که همیشه مطرح بوده که با پیگیری ها امروز شاهد استقرار آن در این شهرستان مرزی هستیم.

وی افزود: امیدوارم این مهم بتواند برای شهرستان منشا خیر و برکت و پیشرفت شود و با توجه به مسافت ۲۲۰ کیلومتری شهرستان تا مرکز استان تعداد زیادی از ادارات جایگاه اداری آنها به معاون مدیر کلی و فرماندار بعنوان معاون استاندار ارتقا پیدا می کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات و موضوعات مردم در شهرستان حل و فصل و قدرت چانه زنی مدیران بالاتر می رود و این کمک به حل و فصل پروژه های مهم شهرستان خواهد کرد.

علیزاده با اشاره به شناخت خود از مطالبات مردم دهلران یادآور شد: برای تحقق حقوق مردم حوزه جنوب با هیچ کس معامله نکرده و اجرایی شدن مطالبات بحق و قانونی مردم را تا حصول نتیجه دنبال خواهم کرد.

وی به فاکتورهای لازم برای ارتقا فرمانداری به فرمانداری ویژه افزود: با تلاش ها و پیگیری ها و رایزنی های همه جانبه و حمایت دولت و سایر مسوولان، دهلران توانست مجوز فرمانداری ویژه را کسب و امروز شاهد خوشحالی مردم شهرستان هستیم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ااستاندار ، مسئولان شهرستانی و اصحاب رسانه در تحقق این مهم تقدیر کرد و گفت: مرز چیلات، اتصال شبکه راه آهن، توسعه راه های مواصلاتی شهرستان و ساماندهی آبگرم از مطالبات جدی هستند و در ماه های آینده شاهد خبرهای خوبی برای حوزه جنوب و شهرستان دهلران خواهیم بود.

علیزاده از مطرح کردن مشکلات کارخانه سیمان دهلران در سفر رئیس قوه قضائیه به استان خبر داد و افزود: مدیرعامل کارخانه سیمان باید برابر برنامه زمانبدی پروژه را تکمیل و مسئولان نظارت لازم را اعمال نمایند تا به سرانجام برسد.

وی در خصوص سی تی اسکن دهلران هم گفت: با توجه به شرایط کنونی کرونایی و از طرفی رجوع مردم برای سی تی اسکن به ایلام و خوزستان امیدواریم مسوولان بهداشت و درمان استان تلاش کنند این دستگاه راه اندازی تا بخشی از مشکلات مردم در این زمینه حل شود.

ارسال نظرات