فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

مدافعان حرم مظلومانه در غربت به شهادت می‌رسند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهدایی که برای دفاع از حرم و حریم آل الله پای به سرزمین شامات گذاشتند، مظلومانی هستند که در غربت به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۰۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید «مصطفایی» که در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: در بین مؤمنین، بندگان صالح خداوند کسانی هستند که در عهد و پیمانی که با خدای خود بسته‌اند ثابت‌قدم هستند و خداوند عالم آن‌ها را به بهترین و عزیزترین وجه می‌پذیرد.

مدافعان حرم مظلومانه در غربت به شهادت می‌رسند

وی با اشاره به اینکه گروه دیگری هم وجود دارند که در حسرت وصال معشوق و رسیدن به خدا منتظر و بر عهد خود پایبند هستند، مطرح کرد: در روزی که منتسب به جوان رعنای اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت علی‌اکبر (ع) است، شاهد بازگشت و رجعت پیکر پاک و مطهر یکی از ستارگان درخشان و منور استان البرز و شهر کرج به زادگاه خود هستیم.

سردار حیدرنیا عنوان کرد: مرحبا بر مردم شهیدپرور و قدرشناس این استان که به پاس قدردانی از شهید مصطفایی عزیز با حضور پرشور خود در این مراسم سنگ تمام گذاشتند. اگر این شهید با مظلومیت در غربت به شهادت رسید اما شما مردم قدرشناس به بهترین شکل، این فقید سعید را تا منزلگاه ابدی برای رسیدن به بهشت برین بدرقه کردید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن عرض تبریک به مادر، برادران، همسر و فرزند دلاور شهید مصطفایی بابت داشتن چنین فرزند، برادر، همسر و پدری مطرح کرد: امید است این شهید در روزی که دستمان از همه‌جا کوتاه است شفیع ما باشد.

وی بیان داشت: شهدایی که برای دفاع از حرم و حریم آل الله پای به سرزمین شامات گذاشتند و با ایستادگی در مقابل شقی‌ترین افراد جهان، جهاد فی سبیل الله کردند، مظلومانی هستند که علاوه بر رنج دوری، رنج غربت را نیز تحمل کردند و در غربت نیز به شهادت رسیدند.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: همه کفار عالم بدانند که فرزندان رهبر معظم انقلاب اسلامی سید علی خامنه‌ای و همه سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌های این انقلاب و حریم و حرم آل الله که خط قرمز مسلمانان است از جان و هستی خود می‌گذرند و فدایی اهل‌بیت (ع) و حضرت زینب (س) می‌شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: گذرگاه و درب شهادت در هر مقطع و زمانی به‌نوعی از سوی میزبان گشوده می‌شود؛ در دوران دفاع مقدس این درب به روی چند هزار رزمنده مخلص و پس آن نیز به روی مدافعانی باز شد که در دفاع از حریم و حرم اهل‌بیت (ع) از شیرین‌ترین هستی خود گذشتند و شهد شهادت را نوشیدند.  

وی خاطرنشان کرد: شاید برای ما که با دید دنیوی به شهدا می‌نگریم، دوری از این رفقا و ستارگان درخشان استان و شهر دشوار باشد و ما را دل‌تنگ کند اما در روز محشر، زمانی که همه به پا می‌خیزند، همه ائمه به احترام شهدا از مرکب پیاده می‌شوند. هر یک از این شهدا بیش از 70 هزار رفیق و دوست و آشنا را نزد خداوند شفاعت می‌کنند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه جایگاهی که شهدا نزد خداوند دارند را هیچ احدی ندارد، عنوان کرد: امید است خداوند عاقبت مرگ ما را شهادت در راه خود و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب قرار دهد، به‌زودی چشم ما را به جمال مبارک و نورانی حضرت ولی‌عصر (عج) روشن و منور بگرداند و پرچم این انقلاب را با دست باکفایت مقام عظمای ولایت به دست صاحب اصلی این انقلاب برساند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار