روابط عمومی سپاه پاسداران شهرستان گناباد:

آزادگان، گنجینه های ارزشمند

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
کد خبر: ۹۳۶۵۵۱۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل کرده و در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.


بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.


اثبات روحيه استقامت و پايمردي ملت ما و نيز تحمل همه سختي‌ها براي اعتلاي مكتب و شكستن هيمنه دشمنان آن هم در اوج مظلوميت يكي از اساسي‌ترين و قابل تامل‌ترين پيام‌هاي دلير مردان آزاده اين مرز و بوم به جهانيان است كه بار ديگر تصويري كاملا منطقي و درس آموز را در برابر چشمان حيرت زده جهانيان قرار داد.


بی تردید روز ۲۶ مرداد یکی از روزهای ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی خواهد ماند که هیچگاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد.


اینجانب ضمن عرض تبریک این روز عزیز به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، رزمندگان و آزادگان سرافراز به ویژه قهرمانان صبر و پایداری شهرستان گناباد و خانواده های ایشان، آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را برای این عزیزان از خداوند منان مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار