خبرهای داغ:
رسول مظاهری
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
حجت الاسلام اهتمام گفت: در ایام ماه محرم بیش از 700 مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۸۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: به برکت خون سیدالشهدا علیه السلام یکی از تأثیرگذارترین ایام تبلیغی، ماه محرم الحرام می باشد و با توجه به شرایط جدید کرونایی کشور، مبلغان اعزامی، مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت در مکان های تبلیغی را اولین اولویت فعالیت خود قرار داده اند.

وی افزود: تأکید شده است که تمامی برنامه های تبلیغی روستاها و شهرها در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده مستمر تمام حاضران در جلسه از ماسک انجام شود.

وی افزود: تبلیغ دین تعطیل شدنی نیست بلکه فعالیت های تبلیغی متناسب با شرایط هر زمان تعریف می شود که در شرایط موجود با تأکید بر تبلیغ سنتی با رعایت تمام شیوه نامه های اعلامی و همچنین تبلیغ مجازی در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی با حداکثر توان مبلغان ارجمند تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام اهتمام در پایان گفت: امتداد تبلیغ جزو اصلی تبلیغ به حساب می آید و مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ماه محرم، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها