خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول مجتمع مرکزی بسیج دانشجویی شهرستان شیراز:
مسئول مجتمع مرکزی بسیج بسیج دانشجویی شهرستان شیراز گفت: گفتمان‌سازی، مطالبه گری و مواجهه تخصصی و هوشمندانه با مسائل به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی برای دستیابی به اهداف باشد.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۳۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، احسان سیناپور در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی شیراز با تاکید بر مواجهه تخصصی دانشجویان با مسائل اساسی کشور اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا، امنیت در کشور ما حاکم است و مسیر برای رشد جوانان در عرصه قرآن باز است از این رو باید تلاش کنیم تا در مسیر قرآن، به رشد و شکوفایی برسیم.

وی، وظیفه و رسالت دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی را بسیار سنگین و مهم برشمرد و افزود: گفتمان‌سازی، مطالبه گری و مواجهه تخصصی و هوشمندانه با مسائل به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی برای دستیابی به اهداف است.

مسئول مجتمع مرکزی بسیج دانشجویی شهرستان شیراز با تاکید بر استفاده از ظرفیت، توان و استعدادهای جوانان کشور گفت: بسیج دانشجویی به دنبال تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است.

در این نشست که به صورت محدود، بارعایت پروتکل های بهداشتی و باحضور زینب روستایی رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز برگزار شد، محمدامین علیدادی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی شیراز معرفی و از زحمات علی سیلانی مسئول پیشین این تشکل تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها