خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تربیت نیروی کار ماهر برای طرح‌های نفتی و گازی استان کرمانشاه باید از اکنون مورد توجه قرار گیرد و به زمان بهره‌برداری موکول نشود.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۸۴
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد با اشاره به اجرای سند طرح‌های نفت و گاز در استان اظهار داشت: چنانچه در آینده این طرح‌ها آماده بهره‌برداری باشند اما هنوز نیروی کار ماهر تربیت نشده باشد و از استان‌های دیگر جذب شود چالش سنگینی برای ما و شما ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: جلسه‌ای با حضور وزیر نفت برگزار و همین موضوع در اولویت عنوان شد که سریع‌تر به سپاه و فنی و حرفه‌ای اعلام شود که با توجه به نیروی عظیمی که در اختیار داریم آموزش لازم را ارائه دهیم.

ریحانی با اشاره به اینکه نیروی کار باید از اکنون آموزش ببیند که در آینده با چالش مواجه نشویم گفت: چنانچه از اکنون به این موضوع توجه نشود باید از استان‌های دیگر نیرو جذب شود که در نهایت دعوای اجتماعی در استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه گفته می‌شود این 13 طرح سالیانه 43 هزار میلیارد تومان درآمد دارند این سوال مطرح می‌شود که چه میزان از این درآمد سهم استان است؟ هر چند این طرح‌ها ملی است اما آیا همچون استان خوزستان درصدی از این طرح‌ها به استان تخصیص داده می‌شود؟

ارسال نظرات