خبرهای داغ:
همزمان با ماه محرم طرح نذرواره حسینی «72 دیگ غذا» برای چهارمین سال متوالی به همت هیئت سیدالشهدا در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۹۵۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزازی بسیج در سرخه؛ به مناسبت ماه محرم طرح نذرواره حسینی پخت «72 دیگ» غذای گرم به همت هیئت سیدالشهدا شهرستان سرخه با یاری خیرین در سرخه برگزار شد. در طی اجرای این طرح در روز عاشورا 7200 نیازمند و عزادار حسینی بر سفره اطعام حسینی میهمان شدند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز همراه جمعی از مسولین شهرستانی از روند انجام این فعالیت و پخت غذا بازدید کردند.

در حاشیه برگزاری این نذرواره احمد فیض رئیس هیئت رزمندگان اسلام سیدالشهدا سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: با یاری و همکاری جمعی از خیرین استان و شهرستان امروز برای چهارمین سال متوالی؛ طرح بزرگ نذرواره پخت 72 دیگ غذا در شهرستان سرخه اجرا شد.

او افزود: در این نذرواره حسینی 72 دیگ٬ به نیت 72 یار امام حسین (ع) در کربلا٬ به منظور رساندن غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی؛ طبخ و در مناطق مختلف شهرستان سرخه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت بسته بندی٬ توزیع شد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام سیدالشهدا سرخه در ادامه اضافه کرد: در این طرح بیش از 1000کیلو برنج، جمعاً به ارزش بیش از 400 میلیون ریال هزینه شده است. که 25 درصد این هزینه به همت امیرآبادیان خیر نیک اندیش و بقیه مخارج با یاری و کمک های مردم شهیدپرور سرخه تامین شده است.

فیض در در پایان از همه مردم و خیران نیکوکار شهرستانی درخواست کرد در صورت تمایل می توانند جهت ثبت نام در این طرح به شماره 09127319315 جهت هماهنگی تماس حاصل نمایند و کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۸۴۵۳۲۱۸۹ بانک سپه به نام ابوالقاسم فیض واریز نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها