فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در بیانیه ای شهدای عاشورای سارات سومار شهرستان ایوان را ادامه دهندگان مسیر قافله محرم سال ۶۱ دانست.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۲۳
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی با صدور پیامی سالروز شهادت شهدای سارات سومار را در عاشورای سال ۵۹ گرامی داشت.
در متن پیام وی آمده است:

▪️ بسم رب الشهداء و الصدیقین
«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»

نهضت عاشورا ، شعله‌ای بود که از گودال قتلگاه به همۀ زمین ها و زمان ها دامن گسترد و برتر از هر الگو و فراتر از هر اسوۀ دیگری قافله قلبها را در پی خویش کشاند و به انقلاب اسلامی پشتوانه‌ حماسی‌ و عاطفی داد و دوران دفاع مقدس را به میدان حماسه‌ و خون‌ مبدل‌ نمود.

جلوه های پیوستگی به عاشورای حسینی را در لحظه لحظه هشت سال دوران پر رمز و راز دفاع مقدس می توان یافت و از آن جمله حکایت شهادت هفت تن از شجاع ترین مردان روزگار به نامهای شهید جوهر مرادی، عبدالمهدی و محمدکریم پیرحیاتی، جلیل رستمی، محمد نوری، تقی کوهی و خلیل رشیدی در سارات سومار است که در عاشورای سال ۱۳۵۹ شمسی ، خود را به قافله شهیدان کربلا رساندند تا عزت و عظمت این مرز و بوم پا برجای بماند.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری‌ها و سوگواری مردم شریف و محب اهل بیت علیهم السلام استان ایلام در ایام محرم و بویژه تاسوعا و عاشورای حسینی ، به روان پاک و مطهر شهدای جنگ تحمیلی بویژه شهدای سارات سومار درود می‌فرستم و با ادای احترام به مقام شامخ پدران و مادران شهید و خانواده های معظم آنان ، از خداوند منان عزت و سربلندی همگان را مسالت می کنم.

ارسال نظرات