خبرهای داغ:
مردم استان سمنان در پویش نذر خون در تاسوعا و عاشورای حسینی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ محسن طاهریان سرپرست اداره کل انتقال خون استان سمنان ضمن اشاره به پویش نذر خون که از اول محرم تا آخر ماه صفر تعیین شده است گفت: هم استانی های عزیز می توانند از سیستم نوبت دهی سازمان انتقال خون به نشانیwww.ibto.irجهت دریافت نوبت برای نذر خون استفاده نمایند.
طاهریان ضمن اشاره به رعایت شرایط بهداشتی در کلیه مراکز اهدای خون استان افزود: در تمامی مراکز اهدای خون استان سمنان فاصله گذاری اجتماعی ،ضدعفونی تخت ها و صندلی ها و اماکن و تجهیزات انتقال خون صورت می پذیرد.و اگر عزیزی از مراجعه‌کنندگان مشکوک به علائم کرونا باشد ،توسط پزشک مرکز شناسایی و از اهدای خون وی ممانعت به عمل می آید.
وی ضمن اشاره به وضعیت خوب ذخایر خونی استان تاکید کرد: نیاز به خون ،نیازی همیشگی است و هموطنان عزیز می توانند با حضور در چهار مرکز اهدای خون شهرستانهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار خون خود را به نیازمندان اهدا نمایند.
طاهریان در پایان گفت:در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد ۳۰۲ نفر از هم استانی های عزیز به پایگاههای انتقال خون استان مراجعه نمودند که تعداد ۲۳۷ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها