خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: امام حسین (ع) در بیداری ملت‌ها نقش زیادی داشتند.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۷۰
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، مراسم مشترک عزادارای سرور و سالار شهیدان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی بوکان برگزار شد.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با اشاره به اهمیت نهضت حسینی، اظهار داشت: در دورانی که جامعه‏ دینی از مسیر اهداف خود منحرف شد و بنی‌امیه و یزیدیان زمان آموزه ها و تعالیم دینی را وارونه کرده و برخلاف فرهنگ اصیل نبوی معرفی می‌کردند و به تدریج جاهلیت ترویج می‌شد نهضت سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا رقم خورد.

حجت الاسلام مصطفی زاده افزود: قیام عاشورا مبانی اسلام ناب محمدی(ص) را زنده ساخته و این نهضت به نماد آرمانی برای آزادی‌خواهان حقیقت طلب، معیار عزت و سعادت بدل شد.

وی حرکت امام حسین (ع) را سبب بیداری ملت‌ها برای آزادگی از قید و بند ظالمان دانست و افزود: قیام عاشورای حسینی دارای آموزه‌های مهم و بسیاری است، که بصیرت‌افزایی به‌عنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ادامه داد: عاشورا یک مکتب و فرهنگ در همه ادوار تاریخی است و این نهضت بزرگ و تاریخی با تبیین مرز‌های حق و باطل به عنوان یک مکتب و فرهنگ برای مقابله با ستمگران در همه ادوار زندگی بشری به شمار می آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات