خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید زاهدپور کردکوی گفت: با افتتاح این مرکز ظرفیت تزریق واکسن در کردکوی به 1500 نفر در روز رسیده است
کد خبر: ۹۳۶۶۴۸۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید زاهدپور شهرستان کردکوی اظهار کرد: واکسیناسیون کووید 19 در سطح استان شتاب خوبی گرفته است و تاکنون به 48 درصد جامع هدف واکسن تزریق شده است.

وی گفت: به همت سپاه شهرستان کردکوی در کنار سه مرکز واکسیناسیون شهری، یکی از اماکن سپاه به عنوان مرکز واکسیناسیون تجهیز و در این شهرستان شروع به کار کرده است. همچنین با هماهنگی های انجام شده برخی از مراکز بهداشت در روستاها هم کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

ملک شاهکوهی افزود: ما در تامین واکسن برای شهرستان هیچ مشکلی نداریم و با برطرف شدن موانع و مشکلات و شروع به کار مراکز جدید، ظرفیت تزریق واکسن در کردکوی به 1500 نفر در روز رسیده است و این روند ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان از مردم شریف استان در خواست کرد در کنار واکسیناسیون، نسبت به  رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته و از برگزاری دورهمی ها و مراسم های تجمعی صرف نظر نکنند.

انتهای پیام/  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها