بیانیه بزرگداشت روز جهانی مسجد قرارگاه مرکزی تحول محلات شهرستان بستک
کد خبر: ۹۳۶۶۵۳۰
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

بسم الله الرحمن الرحیم
مسجد واسط و حلقه وصل زمین و آسمان است، مهبط رحمت واسعه الهی است، تا از سجده در برابر عظمت حق تعالی، انسان را به اوج بندگی و کمال انسانی و عزت جاودانه برساند.
مسجد به عنوان اولین مرکز حکومت اسلام قرار گرفت تا تکامل و سعادت بشر را در همه ابعاد فرهنگی،اجتماعی، سیاسی، علمی، اقتصادی و ... در سایه هدایت ها و رهبری های برگزیده باری تعالی، حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی "صلّی الله علیه و آله و سلّم " به ارمغان آورد.
ر دهه های اخیر یعنی عصر طلایی انقلاب اسلامی؛ مساجد، فجر انقلاب گردیده و نقطه آغازین تابش انوار عنایات الهی بر امت بزرگ ایران اسلامی شدند و سنگر مقابله با شیاطین و استکبار جهان گردیدند.
آنگونه که مسجد مهمترین پایگاه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و اعتقادی انقلابیون در نهضت عاشورایی حضرت امام روح الله(ره) و سنگر اجتماعات عظیم و رفیع رزمندگان جبهه توحید در ۸ سال دفاع مقدس بوده است، امروز نیز این بیت جامع الاطراف الهی، سنگر بزرگ اجتماعات رزمندگان جبهه نرم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی،سیاسی، اعتقادی و .... اسلام در برابر ملحدین و کفار و استکبار جهانی است.
پایگاهی که سعادت دنیا و آخرت همه دلدادگان به آن را تضمین می نماید، لذا بسیجیان عزیز پایگاههای مقاومت بسیج به عنوان مجاهدان عرصه جهاد کبیر و رزمندگان با بصیرت جبهه نرم؛ مساجد را مرکز هدایت، حمایت و خدمات مؤمنانه به آحاد جامعه قرار داده تا از جایگاه رفیع آن به عنوان اولین مرکز فرماندهی حکومت اسلام صیانت و حفاظت نموده و می روند تا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارکرد جامعه نگر مساجد را در تراز تمدن نوین اسلامی ارتقاء بخشند.
سی ام مرداد ماه، روز جهانی مسجد یادآور اقدام شیطانی صهیونستها در به آتش کشیدن قبله اول مسلمین یعنی مسجدالاقصی است که ضمن محکومیت این اقدام خبیث، با تأسی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز «مدظله العالی» که فرمودند:
" روز مسجد اساسا یک روز انقلابی است" آن را به عنوان یوم الله و نقطه عطف دفاع از ارزشهای اسلامی در مقابله با هجمه های کفار صهیونیستی گرامی میداریم .
و من الله توفیق
قرارگاه مرکزی تحول محلات شهرستان بستک

ارسال نظرات