خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شادگان از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی و درمانی شادگان قدردانی و بر بسیج شدن همه امکانات و همکاری دستگاه‌ها اجرایی شهرستان برای مقابله با شیوع کرونا تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۶۶۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
امید صبری پور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان شادگان اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد کرونایی این شهرستان همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که در راستای همکاری با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کنند.

وی ضمن ابراز نگرانی جدی از وضعیت افزایشی ابتلاء به ویروس کرونا افزود: موج پنجم بی‌سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین پیک شیوع کروناست که ازاین‌رو می‌طلبد که مردم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در راستای سلامت خود و سایر شهروندان تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان یادآور شد: دورهمی خانوادگی، برگزاری تجمع و حضور در مراسم عزا همواره از مهم‌ترین عوامل بالا رفتن آمار ابتلاء به کرونا در شهرستان شادگان است.

وی اضافه کرد: شهروندان و روستاییان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا این شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

صبری پور گفت: با توجه به قرمز و بحرانی بودن وضعیت کرونا در شهرستان شادگان مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها