دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت:حدود ۷ نفر از سارقینی که در سرقت مسلحانه پلدختر و ۵ فقره سرقت خرم‌آباد و سرقتی که در شهرستان دورود و الشتر انجام شدند، شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۰۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ، داریوش شاهون‌وند  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که مردم در لرستان اطلاع دارند و هشدارهای لازم توسط مراجع قضایی داده شده که با سرقت‌های مسلحانه برخورد قاطعانه می‌شود  چرا که نظم عمومی را خدشه‌دار کرده‌اند، خطوط قرمز سیستم قضایی نیز همین موضوع است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر چندین سرقت مسلحانه داشتیم به ویژه سرقت مسلحانه در طلافروشی پلدختر که سبب شد احساس ناامنی  در جامعه بیشتر شود و همین موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد بیان کرد: نیروی انتظامی نیز در این خصوص بیش از توان واقعی خود با تمام سیستم‌های اطلاعاتی در جهت رصد  اطلاعاتی و شناسایی متهمین فعال بوده و موضوع را سر لوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی گفت: پس از اینکه در ۱۳ مردادماه سرقت طلافروشی در پلدختر اتفاق افتاد با اقدامات فنی و جمع‌آوری ادله اثباتی مورد قبول  سیستم قضایی کلیه متهمین این سرقت و متهمینی که  در سرقت‌های مشابه شرکت کردند، شناسایی شدند و حدود ۷ نفر از سارقینی که در سرقت مسلحانه پلدختر و ۵ فقره سرقت خرم‌آباد و سرقتی که در شهرستان دورود و الشتر انجام شدند، شناسایی و دستگیر کردند.

شاهون‌وند بیان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند،سیستم قضایی تحت هیچ شرایطی اغماض نخواهد کرد و تفهیم اتهام آنها محاربه است و سیستم قضایی اشد مجازات را برای آنها تعیین می‌کند و  با هماهنگی ریاست دادگستری لرستان  جلسات این دادرسی به صورت علنی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات