خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از واژگونی یک دستگاه تراکتور فرگوسن و فوت و مصدوم شدن دو نفر در این سانحه دلخراش در روز گذشته در یکی از روستا‌های تابعه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۳۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
واژگونی تراکتور جان راننده را گرفتسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی خبر واژگونی یک دستگاه تراکتور فرگوسن در اراضی کشاورزی روستای هودرج از طریق مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان به پاسگاه انتظامی جنت‌آباد، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل گشت پاسگاه انتظامی جنت‌آباد به منظور بررسی موضوع به محل عزیمت کردندکه برابر گزارش ماموران، راننده تراکتور به علت واژگونی فوت و سرنشین آن نیز مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: شخص مجروح توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال و جسد متوفی نیز به سردخانه منتقل و ماموران پلیس راه نیز در صحنه حاضر شدند.

*کشف ۱۰ فقره کلاهبرداری و سرقت در اسدآباد

وی اظهارداشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز دراین شهرستان اجرا شد.

یاری افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۵ فقره انواع سرقت و ۵ فقره کلاهبرداری کشف و  ۴ سارق نیزدستگیر شدند.

وی با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، ادامه داد: علاوه برکشف مقداری انواع موادمخدر و توقیف هفت دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح‌های ارتقاء فرهنگ شد آمدی، ۱۱ نفر معتاد و خرده‌فروش موادمخدر، یک نفر جلبی و یک نفر هم به دلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیر شدند.

وی در پایان سخنان خود با قدردانی از شهروندان، همکاری آنان را در اجرای طرح‌های انتظامی و ایجاد امنیت پایدار موثر دانست و گفت: شهروندان موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات