فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پایگاه‌های نمونه طرح شهید سلیمانی در یزد گفت:بسیج در همه عرصه‌ها برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم است.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۳۹
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در بازدید از پایگاه‌های نمونه طرح شهید سلیمانی در یزد گفت: انصافا بسیج مستضعفان یک موهبت الهی است که بر مردم ما نازل شده است و همه رخداد‌های سختی که در این ۴۳ سال در کشور ما طی شده، به برکت بسیح بوده است.

وی افزود: بسیج در جنگ در برابر دشمنان مستحکم ایستاد و از سرزمین ما محافظت و فداکاری و جانبازی کرد؛ به طوری که ده‌ها هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و تعداد بی شماری آزاده و رزمنده در مقابل دشمنان خدا ایستادند و برای مردم و کشور آبرو و سرافرازی آفریدند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وجود بسیج در حوادث مختلف نافذ و تعیین کننده بوده است، اظهار داشت: اگر سیل، زلزله و یا حادثه دیگری رخ داده که مدیریت آن خارج از توان دستگاه‌های اداری کشور بوده است باز بسیج در میدان ورود کرد و این حوادث را مدیریت کرد.

سلامی خاطرنشان کرد: اگر فتنه‌ای در کشور رخ داد بسیجیان آن را خاموش کردند، بسیجیان با محاصره اقتصادی دشمن جنگیدند و دانشمندان بسیجی ما توانستند در مقابل محاصره‌های اقتصادی بزرگترین اختراعات را انجام دهند و کشور را بی نیاز کنند.

وی تأکید کرد: امروز در عرصه بیماری کرونا باز هم این بسیح است که کمر همت بسته و مستحکم و پایدار وارد میدان شده است و خود را مخاطب مستقیم فرمان رهبر انقلاب می‌داند.

فرمانده سپاه تصریح کرد: ما معتقدیم هر پایگاه بسیج یک نظام جمهوری اسلامی است که باید برای حل مسائل مردم پیش قدم شود و قبل از اینکه مردم رجوع کنند آن‌ها برای حل مشکلات باید اقدام کنند.

سلامی عنوان کرد: اگر ما آرزو داشتیم که در رکاب حضرت اباعبدالله جهاد کنیم، باید بدانیم که امروز هم میدان جهاد فراهم است و این مسیر هم ادامه همان مسیر است.
ارسال نظرات