خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف ۲ هزار قطعه مرغ زنده غیر بهداشتی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۱۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
توقیف ۲ هزار قطعه مرغ زنده غیر بهداشتی در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی، دو دستگاه کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: با توقیف و انتقال خودرو‌های مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن‌ها، ۲ هزار قطعه مرغ زنده غیر بهداشتی کشف و دو متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌ها را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

*کشف دام فاقد مجوز بهداشتی در بهار

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی حین انجام ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹۰ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد: در مقابل اعمال مجرمانه افراد بی‌تفاوت نباشند و هرگونه موارد مشکوک را مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات