در راستای شناسایی و حمایت از "هسته های مسئله محور فرهنگسازی"؛

رويداد بزرگ "ما شو"در حوزه خانواده و جمعيت در زنجان برگزار مي شود

زنجان- مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری رویداد "ما شو" در حوزه خانواده و جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۸۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
زهرا کولیوند در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به اهمیت و لزوم کنشگری فعال اجتماعی بین اقشار به خصوص جوان و کمک به حل چالش‌های موجود در حوزه‌های مختلف اجتماعی بسیج دانشجویی در نظر دارد با همکاری دانشگاه‌های استان زنجان رویداد "ما شو" را با محوریت ایده پردازی، ارائه طرح عملیاتی و اجرای طرح‌ها و با هدف شبکه سازی و تربیت کنشگران حوزه‌ی خانواده و احصاء مسائل در این زمینه برنامه ریزی و اجرا نماید.
 
رويداد بزرگ

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان افزود: این رویداد در سه سطح مقدماتی، آموزشی و عملیاتی طراحی و قصد دارد موضوعات مبتلا به حوزه خانواده را برای مخاطبان رویداد بررسی و راهکار‌های اجرایی را بحث نماید.

این فعال دانشجویی جذب و تربیت کنشگران حوزه‌ی خانواده و آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این رویداد برشمرد و خاطرنشان کرد: احصا مسائل و مشکلات حوزه‌ی جمعیت و خانواده، تهیه بانک ایده و طرح‌های عملیاتی قابل اجرا و تعمیم در دانشگاه‌ها و محلات، ایجاد شبکه ارتباطات هم‌افزای فعالان مردمی خانواده در سراسر کشور، ایجاد بستر شناخت و تعامل در گستره مجموعه‌های هم‌عرض استانی و ملی و انتقال تجارب بومی و معرفی بستر‌های همکاری در سطوح استانی و ملی از دیگر اهداف رویداد است.

وی با بیان اینکه هسته‌ها و علاقه‌مندان میتوانند از کارگاه‌های تخصصی این حوزه با حضور برترین اساتید کشوری (دکتر لاور، مشاور برنامه‌ی زوجی نو، دکتر علیپور و سایر اساتید مجرب خانواده و مسئله محوری) استفاده نموده و ایده‌های خود را به کمک مربی‌های مجرب تکمیل کرده و بهبود ببخشند، یادآور شد:این کارگاه‌ها در دهه دوم شهریور ماه سال جاری به مدت ٣ روز برگزار می‌شود.

کولیوند با اشاره به اینکه هزینه‌ی ثبت نام در این دوره ۵۰ هزار تومان بوده که شامل تخفیف ویژه (تا ۵۰ درصد) برای بسیجیان، دانشجویان خواهد شد، بیان داشت:علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا ۱۲ شهریور ماه سال جاری با شماره ٠٩٣٩٤٩٢٥٣٤٥ تماس حاصل نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه این رویداد به صورت حضوری و مجازی بوده و شرکت در آن برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: از هسته‌ها و ایده‌های برتر حمایت و به صاحبان ایده جوایز نفیسی (بالغ بر ۶۰ میلیون ریال به سه گروه برتر) اهدا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار