خبرهای داغ:
فرماندار بهار با تأکید بر ضرورت افزایش سرانه مطالعه در جامعه گفت: سطح اطلاعات و دانش جامعه ما باید افزایش یابد تا جامعه آباد داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۷۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

ضرورت افزایش سرانه مطالعه در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج، احسان قنبری در آیین بازگشایی کتابخانه عمومی آیت الله بهاری با اشاره به اینکه توفیق افتتاح کتابخانه نصیب مردم فرهنگ دوست شهرستان شده است، اظهار داشت: با توجه به فضای کم و مشکلات و کتابخانه در سال ۹۶ لطمه‌ای به کتابخانه وارد شد اما با همکاری اداره کل کتابخانه استان و مسئولان شهرستان در توسعه فضای فرهنگی شهر شاهد بازگشایی دوباره کتابخانه آیت الله بهاری با امکانات عالی هستیم.

وی تصریح کرد:کتابخانه آیت‌الله بهاری یکی از بهترین فضاهای کتابخانه‌ای با امکانات خوب را داراست و مردم فرهنگ‌پرور بهارلایق خدمات فرهنگی هستند.

فرماندار بهار اضافه کرد: مشکل امروز جامعه ما کم سوادی و فقر فرهنگی است و با توجه به اینکه نیاز به بالا بردن سطح سواد و سطح فرهنگی احساس می‌شود، امیدورایم با تبلیغات درست در سطح شهر و تشویق همشهریان به مطالعه شاهد بالا رفتن سرانه مطالعه و مراجعه افراد به کتابخانه‌ها باشیم و فرهنگ دوستان، کتاب‌خوانان، دانشجویان با حضور در این محیط‌ها در راستای افزایش سرانه مطالعه به فرهنگ کتابخوانی کمک کنند.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش سرانه مطالعه در جامعه خاطرنشان کرد: سطح اطلاعات و دانش جامعه ما باید افزایش یابد تا جامعه آباد داشته باشیم.

در پایان مراسم از رئیس شورای اسلامی حسین فیض الهی، شهردار سابق بهار مهندس یاری، کارشناس امور عمرانی فرمانداری شهرستان بابک رجبی که در بهره برداری و افتتاح این کتابخانه همکاری داستند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات