پدر شهید محمد اینانلو جزییاتی از شهادت فرزندش را بازگو کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۸۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  قاسم اینانلو در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه استان البرز که به مناسبت شناسایی پیکر پاک این شهید والامقام برگزار شد، اظهار داشت: شهید محمد اینانلو در عملیات خان طومان سوریه که سبب آزادی نبل و الزهرا شد به شهادت رسید. 

وی افزود: نبل و الزهرا در آن زمان در دست داعشی ها بود و رزمندگان مقاومت با انجام عملیات ایضایی داعشی‌ها را به سمت خانطومان کشاندند.

پدر شهید محمد اینانلو با بیان اینکه بنده یک جانباز و بسیجی هستم، عنوان کرد: 78 ماه در دفاع مقدس در جبهه بودم و به اطلاعات نظامی واقف هستم و به همین دلیل چندباری در سوریه حضور داشتم. 

وی در خصوص نحوه شهادت شهید محمد اینانلو و تفحص پیکر وی بعد از 6 سال دوری ، تصریح کرد: شبی که در خانطومان عملیات شد، محمد مجروح شد و زمانی که خواستند پیکرش را عقب بیاورند، داعشی‌ها ماشین رو مورد هدف قرار دادند.

اینانلو با بیان اینکه امیدواریم پیکر شهدایی که به وطن برنگشته هر چه زودتر به وطن بازگردد، ادامه داد: درخواست من به عنوان یک پدر شهید این است که مسئولان به داد مردم برسند و به مشکلات و خواسته های مردم رسیدگی کنند.

پدر شهید اینانلو با بیان اینکه هدف محمد از حضور در سوریه این بود که نخواست که فرمایشات رهبری بر زمین بماند، ادامه داد: هر جا که فرمایشی و دستوری از سوی رهبر مظم انقلاب صادر شود ما گوش به فرمان ایشان هستیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها