خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهید مدنی در ظاهر از همدان رفت، اما تفکر این شهید در بین مردم باقی مانده است.
کد خبر: ۹۳۷۱۳۶۷
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

تفکر شهید مدنی در بین مردم همدان باقی مانده استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در مراسم پویش احسان حسینی و توزیع ۲ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان همدان به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی، با تقدیر از مسئولان و هیئت امنا موسسه دارالایتام مهدیه همدان در برگزاری این مراسم، اظهار داشت: در سراسر کشور کنگره‌ها و مراسم‌های بسیاری برگزار می‌شود اما کمتر مراسمی را می‌توان مثال زد که در آن به سمت خدمات اجتماعی حرکت شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این رزمایش از برکات وجودی شهید مدنی است، مطرح کرد: با تشکیل کمیته اجتماعی توسط مسئولان برگزار کننده کنگره، تصمیم بر آن شد که این اتفاق مبارک در همدان رقم بخورد.

امام جمعه همدان به خاطره یکی از یاران شهید مدنی در رابطه با توجه ایشان به خانواده ایتام و نیازمندان اشاره کرد و اظهار داشت: در آن دوران قرار شد تا ۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به دستور شهید مدنی توزیع شود، اما در نهایت ۴۸ بسته توزیع و صاحب دو بسته پیدا نشد.

وی تصریح کرد: شهید مدنی با فردی که مسئول توزیع این اقلام بود برخورد کرد که اگر این دو خانواده امشب گرسنه بخوابند، چه طور می‌توانیم جواب خدا را بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از فعالیت‌های موسسه مهدیه، یادآور شد: با حدود گذشت ۵۰ سال از ایجاد این موسسه توسط شهید مدنی در همدان، باید از آقای حجازی تشکر کنیم که این مسیر را با قدرت در تمامی این سال‌ها جلو برده است.

وی با بیان اینکه شهید مدنی در ظاهر از همدان رفت، اما تفکر این شهید در بین مردم باقی مانده است، گفت: امیدوار هستیم به سطحی از رشد اقتصادی برسیم که در جامعه فقیری پیدا نکنیم، چرا که این یکی از نشان‌های مدینه فاضله و انتظاری که از جامعه اسلامی می‌رود، است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات