مهدی
افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت و رونمایی از چندین طرح فرهنگی
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به منظور شرکت در افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت و رونمایی از چندین طرح فرهنگی صبح امروز 18 شهریور وارد بوشهر شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۵۹
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وارد بوشهر شد
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به منظور شرکت در افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت و رونمایی از چندین طرح فرهنگی صبح امروز 18 شهریور وارد بوشهر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبحگاه روز پنجشنبه 18 شهریور 1400 در سفری یک روزه به استان بوشهر وارد شد و در جریان این سفر از چند پروژه مهم فرهنگی استان رونمایی خواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ابتدا ضمن دیدار با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آئین رونمایی از اساسنامه مجمع قرآنیان استان بوشهر در مجتمع آدینه شرکت خواهد کرد.
برنامه دیگر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این سفر ایراد سخنرانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در آئین رونمایی از سند جامع مساجد استان، که با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی تهیه و تدوین شده و فرآیند تصویب آن طی شده، خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین قمی در بخش دیگری از سفر خود ضمن حضور در آئین افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت که با حضور فضلای گزینش شده کشوری حاضر در طرح، در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان (پردیس بنت‌الهدی) برگزار خواهد شد، حضور خواهد یافت.
همچنین حضور در مراسم افتتاحیه «دبیرخانه گردشگری مقاومت» و رونمایی از «دانشنامه شهدای روحانی استان»، دیدار صمیمانه با کادر طرح ملی رهیافت ولایت، نشست شورای معاونین اداره کل به منظور تحلیل آسیب‌ها و ظرفیت‌های استان، نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب و رونمایی از سایت تخصصی مداحی آئینی بوشهری با عنوان «لبالب» و دیوان نوحه‌های سنتی استان تألیف رضا غریبی، پژوهشگر آئینی استان محورهای دیگر سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان بوشهر را تشکیل می دهند.

با عنایت به سفر امروز حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی به استان از جنابعالی جهت پوشش خبری و رسانه ای  این سفر دعوت به عمل می آید.

برنامه های سفر:

1-ساعت  9 و ده دقیقه: مکان : مجتمع ادینه

 رونمایی از اساسنامه  مجمع قرانیان استان با حضور حجت السلام قمی و  آیت الله صفایی  

2- جلسه شورای فرهنگی عمومی استان  با حضور آیت الله صفایی ، حجت الاسلام قمی  و استاندار بوشهر و رونمایی از سند جامع مساجد استان  ساعت 10 لغایت 11 و نیم

 3- افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت با حضور حجت الاسلام قمی، ساعت 11.30 الی 12  مکان :  سالن امفی تئاتر  پردیس خواهران

4-افتتاح دبیرخانه گردشگری مقاومت و رونمایی از دانشنامه شهدای روحانی استان  مکان : اداره کل تبلیغات اسلامی  ساعت 16

5- رونمایی از سایت تخصصی مداحی بوشهری(لبالب) ساعت 18 –  اداره کل تبلیغات اسلامی میدان امام

ارسال نظرات