خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: عاشورا نتیجه پنجاه سال جنگ روایت ها بود.
کد خبر: ۹۳۷۱۸۶۲
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه قزوین اظهار کرد: روایتی از امام باقر(ع) آمده است که حضرت فرموده اگر انسان لباس تقوا داشته باشد، حتی اگر برهنه باشید و لباس مناسبی نداشته باشید،‌ عیوب شما آشکار نمی شود و تقوای الهی بهترین لباس برای انسانهاست.

 

وی عنوان کرد: کسانی غدیر را به گونه دیگر روایت کردند و سیدالشهدا(ع) کشته شده جنگ روایت هاست، یعنی دشمن از یک واقعیت و حقیقتی، روایت غلطی طرح می کند و این روایت غلط منجر به عاشورا می شود لذا در زیارت سیدالهشدا(ع) لعن می کنیم کسانی را که روایت غلطی را طراحی کردند تا سیدالشهدا(ع) شهید شود و در راس آن ها معاویه قرار داشت و طراح جنگ روایت ها بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خضری تصریح کرد: جنگ روایت ها از زمانی شروع شد که در حکمیت گفتند علی(ع) کافر است و توبه نکرده است و چون توبه نکرده است قتلش واجب است و به امام حسین(ع) گفتند بغض پدرت را داریم و به همین خاطر به حضرت گفتند قتلت واجب است.

 

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: در جنگ روایت ها با یک کلمه شهید به قاتل تبدیل می شود، روایتی که مومن را به کافر تبدیل می کند و امروز هم در سخت ترین شرایط جنگ روایت ها به سر می بریم.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز هم جنگ روایت ها را داریم و برخی می گویند جواب خون شهدای مدافع حرم را چه کسی می دهد. جریان افغانستان جریان پیچیده ای است که جریان حق و باطل نیست و روایتی طراحی می کنند که بگویند در افغانستان جریان حق و باطل است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خضری عنوان کرد: آن ها می گویند چرا در پنجشیر ورود نمی شود؟ هدف این جمله خیرخواهی برای مردم افغانستان نیست بلکه آنها می خواهند عقبه شناختی ما را در جریان مقاومت و دفاع از حرم بزنند.

 

وی افزود: آنها می گویند شما گفتید از مظلوم دفاع می کنید و در سوریه خون دادید و حال چرا در افغانستان ورود نمی کنید و این زدن مدافعین حرم است. همان کسانی که آن روزها می گفتند ما چه کار داریم به سوریه و عراق، امروز می گویند چرا دفاع نمی کنید و این زدن جریان فکری مقاومت و حاج قاسم سلیمانی است.

 

امام جمعه موقت قزوین گفت: آنهایی که تا دیروز می گفتند چرا به دفاع از سوریه و عراق می پردازید، امروز می گویند چرا از افغانستان دفاع نمی کنید در حالی که شرایط این کشور متفاوت است.

 

وی اضافه کرد: در جریان واکسن برکت رهبر معظم انقلاب آمدند و واکسن برکت زدند و فرمودند این اقدام و حماسه در طراز حماسه دفاع مقدس قرار دارد. برخی در جنگ روایت ها و غرب گرایان می گویند شما آب مقطر تزریق می کنید در حالی که آقا به این کار نمره دادند و این تخریب ها جایز نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین خضری ادامه داد: ما انسان های فرهیخته و عاقل و دانشمند در حوزه طب سنتی داریم و از وزیر بهداشت نیز می خواهیم جریان طب سنتی را تقویت کند اما نباید برخی در پوشش طب سنتی بگویند تزریق واکسن کار اشتباهی است در حالی که رهبری از این جریان حمایت کردند و خودشان نیز واکسن را دریافت کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها