خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد
بهار-مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار گفت: در مراسمی از کادر درمان، پزشکان و بهورزان روستای حسین آبادعاشوری تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۳۴
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

تقدیر از کادر درمان، پزشکان و بهورزان روستای حسین آبادعاشوریطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به نقش کادر درمان در وضعیت کرونایی اظهار داشت: کادر درمان با جان و دل در حال خدمت رسانی در جبهه سلامت هستند.

وی افزود: در این راستا طی مراسمی با حضور اعضای شورا و دهیار روستا به پاس خدمات شایسته این قشر از کادر درمان، پزشکان و بهورزان روستای حسین آبادعاشوری تقدیر شد.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار تصریح کرد: همچنین در این مراسم وضعیت و آمار مبتلایان کرونا و واکسیناسیون در مرکز جامع سلامت حسین آباد عاشوری، توسط پزشک روستا ارائه و پیشنهادهایی نیز برای واکسیناسیون در داخل روستا انجام شد.

وی گفت: مقرر شد برای حل مشکل رفت و آمد به شهرستان بهار تعدادی از افراد و مشارکت، اهالی با شرایط لازم برای واکسیناسیون معرفی شوند و طبق نظر شورای اسلامی و دهیاری و فرمانده پایگاه کوثر این پیشنهاد پذیرفته و از افراد دارای شرط سنی ثبت‌نام بعمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات