با فوت ۱۲ نفر دیگر از مبتلایان طی شبانه روز گذشته، مجموع آمار جان‌باختگان کرونا در استان اردبیل اردبیل به ۲ هزار و ۳۷۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۶۵
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

کـــرونا ۱۲ خانـــواده دیگر را داغـــدار کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، با فوت ۱۲ نفر دیگر از مبتلایان طی شبانه روز گذشته، مجموع آمار جان‌باختگان کرونا در استان اردبیل اردبیل به ۲ هزار و ۳۷۲ نفر رسید.


با وجود بالا بودن آمار جان‌باختگان، روند کاهشی شیوع کرونا در استان اردبیل که از چند روز قبل شروع شده، همچنان ادامه دارد به طوری که با کاهش چشمگیر شمار مبتلایان جدید و افراد بستری همزمان، امیدواری برای مهار موج پنجم شیوع کووید.۱۹ در این استان افزایش یافته است.


با تداوم این وضعیت، آمار مجموع افراد بستری مبتلایان کووید.۱۹ در این استان طی شبانه روز گذشته به ۵۵۸ نفر کاهش یافته که ۳۳۹ نفر کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در اول این ماه است.


براساس آخرین آمار اعلام شده توسط دبیرخانه ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل، شمار مبتلایان جدید کووید.۱۹ نیز به ۸۹ نفر در شبانه روز گذشته تنزل کرده که ۱۰۰ نفر کمتر از بالاترین آمار ثبت شده در سه هفته پیش است.


در پی کاهش شیوع کرونا در استان اردبیل، هم‌اکنون شهرستان‌های کوثر، نمین، اصلاندوز و سرعین در وضعیت زرد، شهرستان‌های گرمی، اردبیل، خلخال و پارس‌آباد در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مشگین‌شهر، نیر و بیله‌سوار همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

ارسال نظرات