خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع):
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید مدنی در حفظ اصول و مبانی دین و انقلاب با کسی تعارف نمی‌کرد، ملاحظه کسی را نمی‌کرد و صریح و شجاعانه در مسیر حق و اسلام قدم بر می‌داشت
کد خبر: ۹۳۷۲۱۶۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

شهید مدنی در حفظ اصول ومبانی دین و انقلاب ملاحظه کسی را نمی‌کردحجت الاسلام محمود قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام، شهید آیت الله مدنی، ایشان را اسوه اخلاق و عمل دینی و انقلابی دانست و اظهار داشت: زندگی و سیره این عالم و عارف انقلابی برای همه ما درس و الگویی کم نظیر است.

وی گفت: خلق نیکو و برخورد صادقانه و خالصانه با مردم، ایشان را حبیب و محبوب مردم در استان ساخته بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان بیان داشت: حرکت در مسیر حق و تردیدناپذیری در این راه از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله مدنی بود.

وی افزود: ایشان در راه حق و مبارزه باطل، هیچگونه اغماض و مسامحه به خود راه نمی‌داد و در استان و شهر همدان با صندوق‌ها و بانک‌های ربوی به شدت مبارزه کرد و اجازه نداد فعالیت‌های اقتصادی شبهه‌ناک وارد زندگی مردم شود.

قربانی دقت در بیت المال و حق الناس را از دیگر ویژگی‌های بارز آیت الله مدنی خواند و بیان داشت: او در کسوت امام جمعه همدان، با دقت مراقب رفتار مسئولان و مدیران استان و شهر بود و همه را به رعایت حق مردم و بیت المال و پرهیز از لقمه‌های ناپاک توصیه می‌کرد.

وی اظهار داشت: تبعیت‌پذیری از ولایت و اطاعت محض از امام (ره) خصوصیت دیگر شهید مدنی بود، به گونه ای که به محض دریافت دستور حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه امامت جمعه شهر تبریز را عهده‌دار شود، بی‌درنگ همدان را ترک کرد و امر امام خمینی(ره) را اطاعت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزود: شهید مدنی در حفظ اصول و مبانی دین و انقلاب با کسی تعارف نمی‌کرد، ملاحظه کسی را نمی‌کرد و صریح و شجاعانه در مسیر حق و اسلام قدم بر می‌داشت و در همین مسیر نیز به فیض عظیم شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات