خبرهای داغ:
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد
نهاوند-سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از حضور آقایان فرود ظفری، علی ظفری، امیر شاهمرادی و امیر کیانی، ووشوکاران نهاوندی در لیگ برتر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۷۱
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

حضور ۴ ووشوکار نهاوندی در لیگ برتر کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج، سلیمان جوانمردی در جمع خبرنگاران از حضور چهار ووشو کار نهاوندی در لیگ برتر کشور خبر داد و اظهار داشت: پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشوی مردان با حضور  ۹ تیم طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور آقایان فرودظفری و علی ظفری در تیم پارس جنوبی، امیر شاهمرادی در تیم پاس ناجا و امیر کیانی در تیم شهرداری ملارد افزود: کمیته داوران فدراسیون ووشو از احمد اسدی رئیس هئیت ووشو شهرستان نهاوند و داور مطرح ووشو نیز برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر دعوت کردند، اما آقای اسدی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از حضور در جمع داوران منتخب لیگ برتر باز ماند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند بیان داشت: جامعه ووشو نهاوند به لحاظ آماری شرایط خوبی داشته و از آنجا که این رشته در بخش‌های مختلفی برگزار می‌شود سالانه به تعداد ورزشکاران هیات افزوده می‌شود. 

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصمیم گرفتیم از طریق رده‌های پایه و جذب استعدادهای درخشان، هر دو بخش ساندا و تالو شهرستان را نیز تقویت کنیم.

جوانمردی بیان داشت: آقایان  ووشوکار این شهرستان تاکنون با کسب مدال‌های مختلف در سطح ملی و بین المللی و آسیایی، نهاوند را به عنوان یکی از قطب‌های ووشو کشور معرفی کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به دعوت از دو وزنه بردار نوجوان نهاوندی به اردوی تیم ملی گفت : با تلاش و پیگیری‌های حجت الاسلام همیوند رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان، اردوی تیم ملی وزنه برداری آقایان در دو رده نوجوانان و جوانان در شهر همدان و زیر نظر سرمربی، مربیان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران آقایان دکتر علی حسینی، دکتر داودی و قهرمان عنوان‌دار و بااخلاق نهاوندی جواد نادری و با سرپرستی حجت الاسلام جلیلوند در حال برگزاری است که تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند بیان کرد: با حمایت‌های حجت الاسلام همیوند دو وزنه بردار نوجوان نهاوندی آقایان یاسین کلهر و مهدی یار حسینی به این اردو دعوت و از عصر امروز شنبه ۲۰ شهریورماه به جمع اردونشینان ملحق شدند.

وی تصریح کرد: در روزهای دوازدهم و نوزدهم ماه جاری نیز کارگاه دانش‌افزایی مربیان در شهر همدان برگزار شد که مربیان آقا و خانم نهاوندی هم در این دوره شرکت کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات