خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ایمانی: اگر نیت خود را در اعمال روزانه خدایی کرده و برای رضای حق تعالی گام برداشتیم همچون شهید سلیمانی که مالک اشتر انقلاب اسلامی بود عاقبت به خیر خواهیم شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۷۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

هرکس مخلصانه کار کرد مالک اشتر انقلاب اسلامی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام ایمانی نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا اظهار کرد: نبی مکرم اسلام فرموده‌اند حیات اعمال ما بر مبنای نیتی است که در کارها قرار دارد و حیات نیت‌ها نیز براساس اخلاصی است که در آن عمل وجود دارد.

وی تصریح کرد: اگر نیت خود را در اعمال روزانه خدایی کرده و برای رضای حق تعالی گام برداشتیم همچون شهید سلیمانی که مالک اشتر انقلاب اسلامی بود عاقبت به خیر خواهیم شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر می‌خواهیم ببینیم کارمان خالصانه است باید دقت کنیم توقع تقدیر و تشکر از کسی داریم یا نه؟ اگر انتظار تشویق و تمجید در قلبمان وجود نداشت یعنی کارمان از روی اخلاص است.

ایمانی افزود: همه شما عزیزان که امروز برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا هستید تمام همت خود را به کار ببندید که نیت اعمالتان خدایی و با اخلاصی قوی باشد تا به درجات عالیه در آخرت برسید.

گفتنی است در جریان این جشنواره از رده‌های برتر سپاه نینوا و نواحی مقاومت بسیج استان گلستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها