حمله وحشیانه به بیمارستان در قدس اشغالی و بازداشت کودکان

نظامیان رژیم اشغالگر در ادامه تعرضات و تجاوزات خود علیه فلسطینیان، این بار دست به بازداشت سه کودک فلسطینی و به بیمارستانی در قدس اشغالی هجوم بردند.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۶۵
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از روسیا الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب ضمن بازداشت سه کودک فلسطینی، به بیمارستان المقاصد در منطقه الطور در قدس اشغالی حمله کردند.

منابع فلسطینی عنوان کردند که یکشنبه شب درگیری‌ها میان فلسطینیان ساکن منطقه الطور و نظامیان اسرائیلی پس از زیر گرفته شدن یک شهرک‌نشین در منطقه مزبور شدت گرفت و سه کودک بازداشت شدند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی برای تعقیب و بازداشت شماری از جوانان فلسطینی، به بیمارستان المقاصد در منطقه الطور یورش بردند.

دستگیری کودکان فلسطینی توسط مقامات رژیم اشغالگر قدس طی سال جاری میلادی به وضوح افزایش یافته است و بر اساس اعلام مرکز اسرای فلسطینی آمار کودکان فلسطینی بازداشت شده توسط اشغالگران از ابتدای سالجاری میلادی تاکنون به یک هزار مورد رسیده است.

مرکز مطالعات اسرای فلسطین اخیرا در گزارش ماهانه خود با اشاره به اینکه مقامات اشغالگر رژیم صهیونیستی در ماه آگوست به حملات و دستگیری علیه فلسطینی‌ها ادامه داده‌اند، از رصد ۳۱۰ مورد دستگیری فلسطینی‌ها توسط نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی خبر داد و افزود: در بین آن‌ها ۳۳ کودک و ۹ زن حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، با احتساب دستگیری‌های ماه اگوست (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) تعداد کودکان دستگیر شده از ابتدای سال جاری میلادی به یک هزار نفر افزایش یافت که ۲۳۰ نفر از آن‌ها هنوز در سلول‌های زندان‌های رژیم اشغالگر قدس به سر می‌برند.

این مرکز در گزارش ماهانه خود تصریح کرد که مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه گذشته میلادی به صورت دیوانه وار به دستگیری و بازداشت شهروندان فلسطینی که طرح‌ها و سیاست‌های این رژیم اشغالگر را رد می‌کنند، ادامه دادند.

مرکز مطالعات اسرای فلسطین اشاره کرد که شهر قدس اشغالی در ماه گذشته میلادی شاهد بیش از سه دور عملیات دستگیری بوده است که طی آن ۱۱۵ فلسطینی دستگیر شده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار