خبرهای داغ:
حجت الاسلام گواهی: تقدیم ۷۵ شهید طلبه و روحانی در این استان برگ زرین و سند افتخاری برای علمای شیعه و سنی گلستان است که در کشور به عنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب شناخته می شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۸۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

گلستان به عنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب شناخته می شود / حرکت روحانیت استمرار حرکت انبیا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین گواهی مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح در هفتمین یادواره ۷۵ شهید طلبه و روحانی استان گلستان در حسینیه ثارالله سپاه گرگان اظهار کرد :در پیشینه استان گلستان درمی یابیم که از ابتدای قرن سوم هجری دانشمندان فراوانی از این خطه به بلاد اسلامی معرفی شدند و موجب رشد و تعالی تعالیم دینی گردیدند.

وی گفت: تقدیم ۷۵ شهید طلبه و روحانی در این استان برگ زرین و سند افتخاری برای علمای شیعه و سنی گلستان است که در کشور به عنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب شناخته می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح بیان کرد: روحانیت آفریده شد که دیگران زنده بمانند ، در رفاه معنوی و اخروی باشند و حرکت روحانیت به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیا است.

حجت الاسلام گواهی در ادامه افزود:  امروز بر ما تکلیف است که نقش ۴۵۰۰ شهید روحانی و طلبه در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم و الگوبرداری اخلاق امثال شهید ابوترابی را برای طلاب حوزه های علمیه ، سرلوحه کار تبلیغی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها