خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد

برگزاری برنامه‌ سه‌شنبه‌های مهدوی در پایگاه شهیده موسوی بهار

بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از برگزاری برنامه‌ سه‌شنبه‌های مهدوی در پایگاه شهیده موسوی بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۹۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

برگزاری برنامه‌ سه‌شنبه‌های مهدوی در پایگاه شهیده موسوی بهارکبری بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اینکه راه و روش امام حسین (ع) باید همواره نصب العین همگان باشد و مراسم عزاداری منحصر به محرم و صفر نباشد، اظهار داشت: با توسل به شهدا و ائمه اطهار (ع)هر هفته مراسم سه شنبه های مهدوی با قرائت دعای توسل و هدیه ۱۴ هزار شاخه گل صلوات نذر قدم‌های یوسف زهرا با حضور پر شور بسیجیان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اهالی روستای آبرومند برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ختم چله زیارت عاشورا از اول محرم به مدت ۴۰ روز با حضور بسیجیان در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) روستای آبرومند با حضور اهالی روستا و به همت پایگاه شهیده موسوی در حال برگزاری است.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار به برگزاری مراسم دعای پر فیض ندبه اشاره کرد و افزود: قرائت دعای ندبه هر جمعه با حضور مهدی یاوران روستای آبرومند در مزار پاک شهدا و حسینیه روستا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مجلس عزای اباعبدالله الحسین (ع) در دهه اول ماه صفر نیز درحال برگزاری بوده و سعی شده است با استفاده از فرصتی که مراسم عزاداری مهیا کرده اقدام به برگزاری نشست‌های بصیرتی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار