خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان خبرداد؛
حیاتی گفت: با تعیین ضرب الاجل افزایش میزان پوشش واکسیناسیون می‌توانیم در اسرع وقت به ایمنی جمعی دست بیابیم که کاهش خطر مرگ و میر را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۹۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، ولی‌الله حیاتی، فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان امروز در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد استانی کرونا اظهار کرد: از مهم‌ترین راه‌های مقابله با کرونا، افزایش ضریب واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: در همین راستا با توجه به محدود بودن پوشش واکسیناسیون در برخی نقاط استان نیازمند راه‌اندازی گروه‌های سیار و ساماندهی اتوبوس‌ها هستیم.

حیاتی ضمن تاکید بر اهمیت واکسیناسیون گفت: با تعیین ضرب الاجل افزایش میزان پوشش واکسیناسیون می‌توانیم در اسرع وقت به ایمنی جمعی دست بیابیم که کاهش خطر مرگ و میر را در پی خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به هوایی بودن سفر اربعین عنوان کرد: تزریق دو دوز واکسن و منفی بودت تست PCR از شرایط مورد نیاز متقاضیان سفر اربعین است.

وی افزود: نیروی انتظامی نیز باید امنیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون را تامین کنند چرا که این مراکز تا ساعت دو بامداد فعال هستند و استقرار نیروی ثابت انتظامی جهت حفظ امنیت ضروری است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها