زاهدان/ سردار شفائی گفت: در هفته دفاع مقدس یکی از سازمان‌هایی که نقش محوری دارد و می‌تواند افکار عمومی را به سوی ارزش‌های دفاع مقدس هدایت کند رسانه ملی است.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۵۸
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با مدیرکل و معاونین صدا و سیما این استان دیدار کرد.

سردار احمد شفائی، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، از هفته دفاع مقدس به عنوان بهترین فرصت جهت انعکاس ارزش‌های این دوران و رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان نام برد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که می توان با استفاده از ظرفیت های خوبی که در استان است متمرکز شد تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به درستی صورت بگیرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که در هفته دفاع مقدس یکی از سازمان‌هایی که نقش محوری دارد و می‌تواند افکار عمومی را به این فرهنگ هدایت کند رسانه ملی است، ادامه داد: سپاه تلاش دارد و تلاش می کند تا هم پا و همراه با اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به عنوان سربازی کوچک به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به وظیفه خود عمل کند.

این مسئول با تاکید بر ایت مطلب که در طول 42 سال گذشته از عمر با برکت انقلاب آنگونه که باید در راستای این دوران حق مطلب ادا نشده است، بیان کرد: امروز ما بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت که فرهنگ صبر، ایستادگی، مقاومت، ازخودگذشتگی، اطاعت از ولی امر مسلمین است نیاز داریم.

سردار شفائی ادامه داد: فرصت تمام نشده و ما همچنان این فرصت را داریم تا بیش از هر زمان دیگر به ارزشهای انقلاب  و فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم، هفته دفاع مقدس یکی از این فرصت‌ها ست که در اختیار ما قرار دارد و بلید برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس  خالصانه و دلسوزانه با بهره مندی از ظرفیت های استان در جهت اثرگذاری مطلوبتر گام برداریم.

همچنین مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: دفاع مقدس یک گنج عظیمی است که از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و امروز رسانه ملی به دستورالعمل‌های سپاه به چشم ولایت نگاه می‌کند چرا که این نهاد مقدس ریشه در ولایت مداری دارد.

محمود کردستانی افزود: در استان سیستان و بلوچستان به لحاظ قومیت‌های مختلف باید شرایط مناسبی جهت بومی سازی فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود لذا در هفته دفاع مقدس شرایطی فراهم شده است تا رسانه ملی با پخش برنامه های متعدد بتواند به وظیفه و رسالت خود به نحو شایسته عمل کند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: شرایط استان ما نسبت به سایر استان‌ها متفاوت‌تر است و باید فرهنگ دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان رنگ و لعابی دیگر به خود بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات