خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از اشتباهات صورت گرفته در این استان را پروژه نیمه تمام منوریل دانست و گفت: روسای ادرات در قبال تخلفات صورت گرفته در دستگاه اجرایی مسؤول هستند.
کد خبر: ۹۳۷۲۹۸۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, آیت‌الله مصطفی علما  در دیدار رئیس دیوان محاسبات استان کرمانشاه، بر نظارت بیشتر بر تخلفات دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه روسای ادرات در قبال تخلفات صورت گرفته در دستگاه مسؤول هستند، افزود: مهم این است که سلامت کار لحاظ شود، دیوان محاسبات باید با دقت مراقبت کند هر چند متأسفانه به‌رغم اشراف دیوان محاسبات، حیف و میل بیت‌المال زیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تخلفات صورت گرفته با عملکرد دیوان محاسبات هماهنگی ندارد، دیوان محاسبات باید نسبت به بیت‌المال سکوت نکند و بر این تأکید کند که، چرا به رغم نظارت‌ها، تخلفات بالاست؟.

وی تصریح کرد: از اشتباهات صورت گرفته در استان، پروژه نیمه تمام منوریل است، که اصلا به صلاح نبود انجام شود، به جای منوریل می‌شد از اتوبوس‌های برقی استفاده کرد و این همه ضرر و زیان را چه کسانی باید پاسخگو باشند.

علما خاطرنشان کرد: باید این حساب و کتاب‌هایی که توسط دیوان محاسبات انجام می‌شود، نتیجه بدهد مردم آن را درک کنند و عواید آن به جیب مردم برود.

ارسال نظرات