خبرهای داغ:
عسگری گفت:به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید ۳۰۰ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی میان دانش آموزان نیازمنداستان قم توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۶۱
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی در قالب رزمایش مشق همدلی میان دانش آموزان نیازمند استان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سمیه عسگری مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید گفت: به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید شهید مدافع حرم ۳۰۰ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی میان دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

همسر شهید ابراهیم رشید با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی میان دانش آموزان مستمند افزود: بسته‌های لوازم‌التحریر شامل دفتر، مداد نوکی، مداد مشکی و قرمز، پاک‌کن، تراش، مداد رنگی، گونیا، نقاله، برچسب و جامدادی است.

وی بیان کرد: محصولات فرهنگی، زیارت عاشورا، عکس و وصیت‌نامه شهید رشید در داخل بسته‌های فرهنگی قرار گرفته و همچنین برچسبی که چاپ شد با تصویر شهید رشید است.

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید عنوان کرد: این بسته‌ها میان محرومینی که توسط گروه‌های جهادی شناسایی شدند توزیع می‌شود، با توجه به اینکه این بسته‌ها میان کودکان و نوجوانان توزیع می‌شود و واکسن کرونا مخصوص این عزیزان تزریق نمی‌شود از این جهت شربت گیاهی ایریل که برای مقابله و درمان با بیماری کرونا تولیدشده در بسته‌های بهداشتی قرار داده‌ایم.

عسگری حمایت از تولید داخل را مورد توجه قرار داد و گفت: کیف‌هایی که قرار است میان محرومین استان توزیع شود از کارگاه‌های تحت حمایت بخش محرومیت‌زدایی سپاه که در مناطق محروم فعالیت می‌کند خریداری و در این راستا حمایت از تولید داخل مدنظر است و سود آن به‌صورت مستقیم به کارگران این بخش می‌رسد.

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید با بیان اینکه امسال چهارمین سالی است که بسته‌های فرهنگی به همت گروه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید توزیع می‌شود، تصریح کرد: در مرحله نخست ۳۰۰ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر میان دانش آموزان محروم در استان‌های قم، تهران و خوزستان و شهرستان سبزوار توزیع می‌شود و اگر همچون سال گذشته هم‌افزایی میان خیرین و گروه‌های جهادی صورت بگیرد این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

همسر شهید رشید عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون با همکاری و هم‌افزایی قرارگاه‌های جهادی و خیران محترم بیش از ۲ هزار پک لوازم‌التحریر به ارزش ۲۸۵ میلیون تومان میان مستمندان قمی توزیع‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات