به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان صورت گرفت؛
به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان و در راستای کنگره ۳۵۳۵شهيد،بيلبوردهاي شهدا در مناطق مختلف اين استان نصب گرديد.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۶۳
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
مدیر روشنگری معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج)در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه کنگره ٣٥٣٥ شهید استان زنجان در پاییز امسال برگزار می‌شود، گفت:در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) اقدام به فضاسازی شهری و نصب بیلبورد‌های شهدا در سطح استان نموده است.

مصطفی دودانگه با اشاره به اینکه شهید مرتضی آوینی با قلم زیبا و معجزه‌انگیز خود در مورد شهدا نوشته ­است: «پندار ما این است که ما مانده­‌ایم و شهدا رفته­‌اند؛ اما واقعیت آن است که زمان ما را با خود برده ­است و شهدا زنده‌­اند»، تصریح کرد:تمام مردم ایران اسلامی مدیون شهدا هستند و می‌بایست با همدلی و وفاق در راستای ادای دین خود به این عزیزان و خانواده‌های گرانقدر آن‌ها حرکت کنند.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهیدان می‌باشد، افزود:بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه یعنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و تمام نیکی‌ها و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزش‌ها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی. فرهنگ و روحیه‌ای که جامعه و نظام و سرزمین اسلامی، همواره نیازمند به آن می‌باشد.

دودانگه با تاکید بر اینکه با گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی، لرزه بر اندام دشمنان می‌افتد و آن‌ها را از نفوذ در دژ‌های اسلام، مایوس و ناامید می‌کند و چه بسیار پر برکت است برای مسلمانان و چه وحشتناک است برای دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد:تن‌ها گسترش و رواج فرهنگ جهاد و شهادت است که استقرار عدل جهانی را بدنبال خواهد داشت و فاصله گرفتن از این فرهنگ، یعنی ذلّت و ضلالت جوامع و دور ماندن از قافله نور و هدایت.

این مسئول با بیان اینکه برپایی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، استمرار فرهنگ جهاد و شهادت است، ادامه داد:هم‌اکنون رنگ و بوی دفاع مقدسی و شهدا در شهر زنجان حاکم شده است و امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه با تمام توان فضای استان را برای باشکوه برگزار شدن آن آماده کنیم.
 
ارسال نظرات