شاهرود_به همت حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و همکاری کانون خادمیاران رضوی شاهرود، از مدافعان سلامت بیمارستان بهار با اهدا گل و شیرینی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۴۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج، در آستانه هفته دفاع مقدس، از جهادگران و مدافعان سلامت شهرستان شاهرود در بیمارستان بهار با حضور امام جمعه، فرماندهی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مسئولین بسیج جامعه پزشکی و کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان تجلیل به عمل آمد.
در این برنامه که با اجرای گروه سرود این حوزه در صحن بیمارستان آغاز شد، مسئولین با اهدا گل و شیرینی از کادر درمان این بیمارستان تقدیر کردند.
در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود حمایت از کادر درمان و تقدیر از آن‌ها را یک معروف عنوان کرد و از همگان خواست برای کمک به کادر درمان با زَدن واکسن و رعایت اصول بهداشتی همراه و حامی آن‌ها باشند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در سخنانی در جمع کادر درمان این بیمارستان با تقدیر از زحمات این جهادگران بر حمایت بسیج و سپاه از آن‌ها تاکید کرد.
مرتضی احمدیان مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نیز با تقدیر از زحمات کادر درمان بر حمایت خادمیاران رضوی از این قشر و کمک و حمایت از آن‌ها تاکید کرد.
در این برنامه بسته تبرکی رضوی نیز به کادر درمان اهدا شد.
این برنامه به همت حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و همکاری کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان انجام پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها