دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران، رزمایش‌های طرح شهید سلیمانی، نماد و سمبل حضور پرشور و با طراوت‌ بسیجیان در عرصه خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۱۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

رزمایش‌های طرح شهید سلیمانی، نماد حضور پرشور و با طراوت‌ بسیجیان در عرصه خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در رزمایش بزرگ طرح شهید سلیمانی قرارگاه فتح که در میدان آزادی برگزار شد رزمایش‌های طرح شهید سلیمانی را حاکی از یک جریان به هم پیوسته بسیجی در مقابله با بیماری منحوس کرونا عنوان کرد و آن را نماد و سمبلی از حضور پرشور و با طراوت‌ بسیجیان در عرصه خدمت رسانی به مردم دانست. 

وی با اشاره به پیام این رزمایش گفت: فرزندان غیور شهروندان تهرانی در کسوت بسیجی همدل و همگام با آنان همواره آماده خدمت رسانی هستند و سنگربانان فهیم مردم در عرصه سلامت به شمار می آیند.

دکتر زالی بسیج را از متن مردم دانست و افزود: حضور بسیجیان در کسوت همیاران سلامت در کنار کادر بهداشت و درمان نشان دهنده حضور مجاهدانه بسیجیان در این بزنگاه تاریخی است و شایسته تقدیر است.

این مقام مسئول از همکاری و تلاش بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تقدیر کرد و این رزمایش ها را ابتکاری خلاقانه در عرصه مقابله با کرونا برای کاهش شیوع این بیماری برشمرد.

وی با اشاره به نقش پیش قراولی و‌ پیشتازی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و بسیج در عرصه مبارزه با کرونا گفت: امروز با توجه به ظرفیت فراوان نیروهای بسیجی، وجه اصلی طرح شهید سلیمانی که تبلور آن در تسریع فرایند واکسیناسیون در تهران است را شاهد خواهیم بود.

به گفته دکتر زالی چهره ی پرصلابت بسیجیان نوید دهنده دستیابی هرچه سریعتر به اهداف تعیین شده در طرح ملی واکسیناسیون است و برگ زرینی دیگری را در کارنامه بسیجیان رقم خواهد زد.

وی تاکید کرد: حضور میدانی و عملیاتی بسیجیان در همه مولفه های طرح شهید سلیمانی به ویژه واکسیناسیون می تواند آثار مثبتی داشته باشد.

دکتر زالی در خاتمه سخنان خود از تمامی بسیجیان، مدافعان سلامت و تمامی دست اندرکاران و سازمان ها و نهادهای مشارکت کننده در راستای مقابله با کرونا تقدیر کرد.

ارسال نظرات