خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان گفت: بصیرت چراغ هدایتی برای گذر از گذرگاه های سخت و دشوار است و همه باید در بالا بردن سطح بیش و بصیرت خود تلاش کنیم تا در راه فلاح ورستگاری گام برداریم.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۴۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، حجت الاسلام جمالی در همایش تبیینی و ترویجی کارکنان سپاه ملکان افزود: شهادت امام حسین(ع)و یارانش وحوادث اتفاق افتاده درماه محرم سال 61 هجری همگی بیانگر این مسأله است که نداشتن بصیرت وناآگاهی به مسائل سیاسی زمان، انسان را تا آن مرحله می رساند که امام زمان خود را با این استدلال که از دین خارج شده است به قتل می رساند.

وی ادامه داد: در اثر تبلیغات گسترده ای که توسط یزیدیان وحکام فاسد آن روزگا انجام گرفت، عده زیادی از مردم، امام حسین (ع) و یارانش را خارجی می دانستند و یزید را قهرمانی می دانستند که با از دین خارج شدگان نبرد کرده و آن ها را از بین برده است.

حجت الاسلام جمالی اضافه کرد: نقش بی بدلیل حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) دربصیرت افزایی مردم کوفه و شام پس از حوادث تلخ کربلا برکسی پوشیده نیست و خطبه های روشنگرانه ایشان از مهم ترین عوامل ماندگاری نهضت امام حسین(ع) بود.

ارسال نظرات