خبرهای داغ:

تزریق واکسن کرونا فرمانده سپاه استان سمنان در مرکز تجمعی شاهرود+ تصاویر

شاهرود_فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پس از تزریق واکسن کرونا در مرکز تجمعی واکسیناسیون شاهرود گفت:ما اگر تابع ولایت هستیم باید در عمل از ایشان تبعیت داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۶۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حمید دامغانی صبح امروز با حضور در مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا بسیج جامعه پزشکی شاهرود، واکسن کرونا برکت را تزریق کرد.
او در حاشیه بازدید از این مرکز و خداقوت به کادر درمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی واکس کرونایی برکت را تزریق و این حرکت ایشان نماد اعتماد به دانشمندان جوان ایرانی و همچنین حمایت از تولید ملی و دعوت مردم به واکسیناسیون بوده است، افزود: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، واکسیناسیون کرونا یکی از اقدامات موثر در کنترل این بیماری است و باید همگان با توجه به تاکیدات برای تحقق ایمن سازی همگانی برای تزریق واکسن کرونا همت کنند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به زحمات کادر درمان و دولت خدمتگزار و مردمی در مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: بسیج و سپاه در این مسیر با تمام توان در کنار کادر درمان هستند و تلاش می‌کنند تا هر چه زودتر واکسیناسیون عمومی انجام شود تا آلام و مشکلات مردم از این ویروس منحوس کاهش یابد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار